Скарга на страхову компанію
22.07.2020
Скарга на страхову компанію, це письмове звернення з метою усунення порушення прав і інтересів застрахованих осіб. Основними причинами подачі скарги на страхову компанію є:
- недотримання укладеного раніше договору страхування;
- заниження компенсації;
- збільшення термінів виплати;
-
відмова в компенсировании суми страхової виплати і ін.
Для чого подавати скаргу на страхову компанію?
Скарга подається на страхову компанію для:
- фіксації правопорушення. У разі судового розгляду факт звернення і негативну відповідь страхової компанії буде доказом. Наприклад звернення підтвердить, що Ви могли обійтися без суду, але страхова компанія не налаштована на вирішення спору мирним шляхом;
- для того щоб показати серйозність своїх намірів відстоювати свої права в суді. Найчастіше страхові компанії мінімізують витрати і до останнього моменту не виконують обов'язки за договором;
- за результатами розгляду скарги уповноважений орган видає припис страхової компанії. У документі будуть вказані зобов'язання щодо забезпечення прав клієнта (скаржника).
Всі зазначені вище наслідки будуть стимулятором для страхової компанії вийти на переговори з Вами і виконати домовленості.
Куди і як потрібно подавати скаргу на страхову?
В Україні існують кілька органів які контролюють ринок страхових послуг, це:
- Національна комісія регулювання ринку фінансових послуг України;
- Моторне (транспортне) бюро страхових послуг України;
- В орган захисту прав споживачів. Орган із захисту прав споживачів на практиці, як правило, не займається скаргами на страхові компанії;
- Прокуратура, поліція.
Радимо подати скаргу в Національну комісію фінансових послуг. Звернення до цього органу обов'язково принесе результат. Скарги найкраще відправити поштою. Відправка повинна бути цінним листом з описом вкладення та з зворотним повідомленням про отримання. Така форма відправки буде гарантією того що Ваше звернення дійде і його розглянуть.
Читати інші статті...